Blogger Layouts

klik2

Wednesday, April 6, 2011

bakal penulis telenovela

wahh..lame xmenaip kt cni..xde mase la blog ku..minggu lepas baru lepas exam formatif..alhamdulillah bley la jawab tp ade paper yg mcm hampeh mmg habis la aku rebus goreng je sampai hangus..

minggu ni plak, dari hari isnin sampai la hari rabu setiap hari g kelas tp lect xmasuk pon..sia-sia je 9 jam datang kolej..tido kat bilik lagi best kan kan.. (kat kelas 9 jam tu pon leh dikira brapa jam je tido hidup) haha!

tapi rabu petang ade la sorang lect yang finally pecahkan rekod kelas kami yang "tiga-ari-tanpa-lect" tuh..thanx madam shanty..love ya!! :D

TAPI bukan benda tuh yg nk diluahkan..act aku nk cite about orang yg berpotensi jadi penulis muvie tp dy tersalah amik bidang farmasi la plak..hahaha..(coz dalam kskb mana ade bidang penulisan kreatif or whatsoever).. dalam erti kata len, pemfitnah.. (eh betul ke terms yg digunakan ni???)

yg x bole blah, aku terjebak skali...atau dlm erti kata len, aku "dijebakkan"..(ye ke??) hahah..geram weiii...aku cume ckp kt sorang BUT dy pon cite kt sorang lagi n seorang tu cite pada yang laen2 org plak..finally citer menjadi sgt sedap dan ditambah pelbagai perisa..sampai aku bole gelak balik coz dgr cite yg ditambah2 tu..

persoalannya knapa laa ada org mcm ni?? laen yg aku cakap, laen yang dy faham..cerita tu mnjadi 360darjah wei pusingannya..hurmm last2 nama aku yg naek... ok.. what the heck?? ak xprnah kot trlibat benda cmni slama 3 tahun kt kskb ni...awat laa sem 6 ni baru nk merasa sume ni?? wahaha.. BUT honestly i don't need that thing to be famous.. (ouch..ayat cm poyo!!)

n persoalannya gak sjak bila aku pandai jaga tepi kain org huh??haha my fault gak coz 'terbuka' mulut kt seorang budak ni..if not becoz of myself, this thing will never turn to be like this, ryte?? grrr,..

so lesson of the week, jangan la masuk campur hal org n if ada sumtin yg xpuas haty sila jangan kecoh2 ok..haha..silent is better...

zZz~

mr.chipmunk yang i dapat from my dear..ngee~


Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission