Blogger Layouts

klik2

Thursday, April 14, 2011

insomnia di malam jumaat yang indah di asrama

ok. sila tengok jam dinding masing-masing. 
apa?? takde jam dinding??? haa kat lappy korang mesti ade kan ? pukul berapa dah ?

esok anda anda semua mesti ramai yang harus ke kelas, ke pejabat, dan pelbagai urusan lagi laa kan.. termasuk lah saya yang sedang menaip ni.. adeh.. hebat penangan blogging pada saya..sanggup tido lewat semata2 buat assignment.. (asgnment laaa sangatttt)

sanggup saya tido lewat semata2 kerana blog..tolonglah terharu.. huhuhu..
esok pagi ada kelas tahu tak?
kelas kimia farmaseutik pulak tu.. plus, 4 jam laa menghadap muka encik san kiter... memang tamat riwayat laa kat kelas kimia esok..

haiz..nasib baek esok , eh arini , ari jumaat.. rehat lebih panjang daripada biasa.. bole laa membuta esok tengahari kan kan.. heheee
maka nya dengan ini mata saya sesungguhnya telah mengantuk. so sy mau beradu skarang..
selamat pagyyyy sume.... :)

saya mau jadi mcm sleeping beauty..daa..zZz...


Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission