Blogger Layouts

klik2

Thursday, April 14, 2011

muka cantik tapi hati berulat

salam petang ols.. haih.. faham tak pasal tajuk entry yang nih??

sory i mmg slalu emo pon..so what? haha.. and hari ni tajuk emo aku pasal orang yang bermuka cantik atau hensem TAPI mulut nauzubillah..mcm longkang..longkang pon x busuk macam tu tahu?!..

aku PALING suka benci gilak dengan orang yang perangai macam ni. aku rase aku x kesah sangat pon kalu orang mulut kuang ajar , boleh accept lagi bro.. coz mulut aku pon suka cakap lepas ape. laser ultraman la kate kan..org johor n org melaka standard laa mulut mcm ape an.. tapi aku tak boleh blah kalu orang cakap berkias2 ni..nak mengata kat kita tapi guna nama orang laen..n in the same time dia cakap tu depan kita gak..

hahaa ingat aku ni bodo ke wahai manusia? ko bergurau ke ape tu? gurau kasar kot. ape kata ko cakap je direct kat aku? mcm sh*t je.. serius aku bengang arini. ape masalah kau ngan aku? tetibe je..agak tersirap ter"oren" laa darah aku bila terkena macam tu kan.. kau ni golongan munafik ke hipokrit ke konkrit?? aku manusia sebab tu aku agak ter"tacing" di sini..haha..coz aku mmg seorg yg sensitif nk mampos...i'm sure u urself know that!

cakap banyak pon tak guna.. sian kawan2 blog yang laen terpaksa baca atau tengok entry ni kat dashboard kan .. sory la yer geng.. huhu.. (bajet mcm ade je orang yang bace entry aku nih!) aku harap la sangat kalu ade pape cakap je terus kat aku ..if anything tak puas hati.. takpayah buat orang lain tertanya2.. hmm aku nih da la skarang kekurangan kasih sayang dri boy aku..asek bz je dia..huh.. :(

haih..enuff..stop this crap..haha.. lega sikit da menaip kat cni..hari mau hujan..sila hujan lebat2 yer! bagi sejuk ati aku ni..salam..

Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission