Blogger Layouts

klik2

Sunday, May 15, 2011

berdiam tanpa sebarang tanda / memo / whatever . kenapa bermain teka-teki denganku?

gudnite my dear blog. malam ni aku tak kira orang nak cakap apa. yang pasti aku sedih sangat. maka terwujud entry nie. nak tahu kenapa? baca jela entry nie. taknak baca pun tak pe. FINE.

nasib aku sekarang ibarat "SUDAH JATUH DITIMPA TANGGA PULAK!" sudahlah ditinggalkan orang yang disayang. lepas tu di IGNORE pula oleh seorang lagi teman yang dianggap istimewa.

seharian, aku memerap diri aku dalam bilik. kawan-kawan semua keluar. aku ngan roomate je stay kat bilik. rumate maybe tak keluar coz nak save duit. aku pulak? sebab hape? hati terluka!! waddefish. hmm. berapa kali aku terbangun tido tapi aku sengaja sambung tido balik. coz aku taknak bangun. nanti mesti aku teringat benda-benda yang menyakitkan. aku rasa macam taknak bangun-bangun lagi dah! :'(

plan asal harini aku nak keluar cari baju dinner ngan seorang makhluk Allah nie. tapi tiba-tiba dia kata ada janji ngan kawan. ok lah aku kata FINE la. takkan aku nak halang pula. siapa lah aku?? tapi yang aku musykil bin pelik. takkan keluar tak boleh jawab call atau reply sms langsung pun? NOT EVEN SAY HI?? before dia keluar ada dia bgtau "morning..Awk, sy nk gerak da.." .. hmm..but then, until now, 22:02PM, dia masih menyepi.

apa salah aku kat dia? dia bukan tak tahu problem aku semalam. nape dia pun buat aku camni eh? if ada apa-apa hal boleh tak terus terang kat aku? even if dah taknak kawan ngan aku ke or whatever? why make me sick this way? why u hurt me so much? why you have to ignore me? semalam ok je. WHY???

tak cukup ke dia dah tinggalkan saya. kenapa kamu pun perlu buat macam ni kat saya?? if kamu rasa bersalah atau maybe kamu rasa kamu punca dia tinggalkan saya, tapi kamu tak payah nak senyap macam ni,. coz your silent is torturing me!!! do you notice that??

im really hoping he will read this entry. and i hope YOU will text me and give me some explaination. or do i not deserve to get any explaination from you?? how about your promises to me ????

ye aku tau..takde sape kisah pun aku HURT

Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission