Blogger Layouts

klik2

Thursday, May 12, 2011

SERIBU KEMANISAN siti nurhaliza

Seindah sinar pelangi
Serinya menawan hati akan menghilang
Disaat terlena sinar mentari
Hanyalah sang rembulan
Dan bintang kan mengisi
Seri malam..

Usahlah mendusta hati
Lena didakapi mimpi
Menyapa keluhan
Yang akhirnya akan mengundang rawan
Yakinlah kan bersama
Andainya telah tercipta
Panca persada...

Himpunkanlah kekuatan
Usahlah ditaburkan
Seribu kemanisan harapan
Dari genggaman

Semarakkanlah warna asmara
Pabila tiba ketikanya
Keleraikanlah jalinan cinta
Menjadi satu dalam jiwa
Relaikanlah tiap keresahan
Diufuk kemawan
Tautkan keindahan
Kebahagiaan


nampak x gambar ni?? nampak?? hati aku ngah sedih kot sekarang. nape ntah! 


*
*
*
*
*


huhu..lagi satu je paper exam akan ku jawab sabtu ni. ini juga bermakna lagi berapa hari je aku akan berada di Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Sungai Buloh kesayangan aku ni.  ini juga bermakna, lepas ni aku tak jumpa dah kawan-kawan aku ni. aku tak tahu nak kata apa perasaan aku. dulu aku tak sabar nak habis study. stress duduk sini.  tapi bila masa nya dah semakin hampir, aku jadi sedih pula. takut pun ada coz dah nak melangkah ke alam pekerjaan. 


dengan tamatnya aku study kat sini, bermakna aku terpaksa meninggalkan kekasih2 hati kat kskb ni. aih. bunyi macam ramai je kekasih. ingat aku hape wei? hehe. nak tinggalkan adik2 junior lagi. nanti akak da takde jaga diri baik2 ye adik2. jangan nakal2. hehe. termasuk si baby blush yg sorang tuh. tahu kah anda saya letak lirik ni pun sebab tengah terasa dengan anda? Ouchhh!! im hurt. bila terbayang hari-hari mendatang tanpa nya, jadi sedih. 


hmm tak tau nak cakap ape lagi..hopefully he reads this..
Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission