Blogger Layouts

klik2

Sunday, February 3, 2013

Berapa Tin Alpha Lipid SDII Yang Saya Perlukan ?


Jika anda bertanya kepada saya, Berapa tin Alpha Lipid SDII yang saya perlukan ?


Secara jujurnya saya akan menjawab 4 tin Alpha Lipid SDII iaitu untuk bekalan anda selama sebulan. Mengapa?
Mudah sahaja, kerana tempoh sebulan adalah suatu jangka masa yang terbaik dan optimum untuk meningkatkan dan seterusnya mengekalkan kadar metabolisma badan anda. Perkara ini penting kerana fungsi utama Alpha Lipid SDII bukanlah menyingkirkan lemak dari badan anda secara memaksa.
Malahan, ia juga berfungsi meningkatkan fungsi badan dan tahap metabolisma anda. Secara langsung, pembakaran lemak dalam badan anda bertindak lebih aktif dan cergas. Dalam tempoh sebulan juga, anda bakal melihat perubahan yang besar sama ada pada angka berat ataupun saiz ukurlilit badan anda.
Bagaimana jika saya beli 2 tin Alpha Lipid SDII ?
Tiada masalah juga, kerana tempoh pengambilan minimum yang disarankan adalah 2 tin Alpha Lipid SDII iaitu bekalan untuk 2 minggu sahaja. Untuk pengetahuan anda, 2 minggu pertama ini teramatlah penting kerana ia adalah tempoh kritikal untuk badan anda menyesuaikan dengan sistem diet yang baru, dan juga untuk peningkatan kadar metabolisma badan anda ke tahap yang lebih tinggi.
Tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa pengambilan hanya 1 tin (seminggu) adalah suatu pembaziran kerana anda tidak mendapat kebaikan sebenar Alpha Lipid SDII ini.
Ya, anda mungkin sudah mendapat penyusutan pada berat atau ukur lilit badan anda, namun tahap metabolisma badan anda mungkin masih tidak meningkat ke tahap yang tinggi. Oleh itu, berkemungkinan berat badan anda akan kembali ke asal dalam jangka masa yang singkat!
Bagaimana dengan Harga Alpha Lipid SDII ?
Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai pakej dan harga yang kami tawarkan, sila klik di sini –> PAKEJ PROMOSI
Secara logiknya, jika anda mahu turunkan berat anda sebanyak 10kg, berapakah Alpha Lipid SDII yang anda perlu ambil? Secara purata, penurunan berat badan oleh pembeli kami bagi setiap tin adalah antara 2-5kg.
Jadi anda sudah mendapat jawapannya bukan?
Anda juga boleh tengok Testimoni, sila klik di sini — > TESTIMONI ALSD2
Boleh SMS/Call untuk keterangan lanjut : 013 - 326 5686 - HANI

CREDIT : FEEZAWELLNESS

Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission