Blogger Layouts

klik2

Thursday, April 21, 2011

Cara Tingkatkan Traffic Blog Dengan Innit Nuffnang



Ini adalah tips yang saya nak share dengan korang berkenaan dengan cara-cara untuk meningkatkan traffic ke blog. saya nk credit 2 inchek jamal kerana buat entry tu n bagi blogger laen untuk share..menarik so sy share bagi kengkawan sy plak bace..hehe..

Jamal gunakan TEKNIK nie untuk mendapatkan beratus UV sehari. Korang boleh tgk  bukti traffic ke blog Jamal dari Innit Nuffnang kat bawah tue.




Cara untuk korang menggunakan Innit nuffnang nie ialah dengan korang submit entry/post korang yang terbaru. Maknanya, setiap kali korang buat post baru, korang submit link post baru korang tue ke Innit Nuffnang nie.

Dan kalau korang nak dapat banyak lagi traffic, korang kena Nang/Like post korang tue dan ajak org lain or kawan2 blogger untuk Nang/Like post korang kat Innit Nuffnang tue. Dan 8 post yang paling banyak dapat Nang/Like akan diletakkan dan dipromote di FEATURED POSTS Innit. 

Bila post korang dah dapat capai top 8 post tue. Sudah semestinya setiap kali orang login dan masuk ke Innit nuffnang, diorg akan terlihat post korang kat atas tue. Dan kalo diorg minat dengan post tue, secara tidak langsung dapat tarik traffic ke blog korang.



Selain tue, dengan korang submit new post korang kat Innit nie, secara tidak langsung korang dah ping new post korang tue. Dan disebabkan ranking Innit tinggi di engine carian, maka post yg korang submit kat innit tue akan berada diranking atas engine carian. Buktinya ada dibawah nie. Post sebenar berkenaan Telur Palsu tak dapat ranking tinggi, tapi post kat Innit tue yg keluar di enjin carian. Bagus kan.



Sekian dulu tips untuk tingkatkan traffic untuk kali nie, kalo suka tips nie, korang kongsikan la di blog korang semua dan letakkan link dan credit ke blog Hunny nie ye. Thanks semua. Thanx nuffnang

Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

11 comments:

  1. hehe..nak share blh..
    nanti linkkan blog hunny yer..
    tq!^.^!

    ReplyDelete
  2. wahhh...byk bace tips...tp satu ape pn lom praktik lg neh..haha

    ReplyDelete
  3. chara : ok..bleh je..tq dtg cni :)

    ReplyDelete
  4. Thanks sudah dishare ye...sape2 nak share dan copy..dipersilakan..tapi letak la link ke blog Jamal tau mcm yang hunny buat nie..Really Appreciate that..:-)

    ReplyDelete
  5. nak dapat featured post tu kene dapat manyak nang.
    untuk dapat manyak nang, tajuk mesti kaw2 dan ping time puncak.
    :D

    ReplyDelete
  6. Salam...,

    i`ll be your follower now...
    TQ...

    ReplyDelete
  7. the lady and mr vampire.. kitorang kongsi one belog :)

    ReplyDelete

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission