Blogger Layouts

klik2

Sunday, April 24, 2011

saya rindu family saya!!! homesick pula secara tiba-tiba.. T.T

assalamualaikum! salam sejahtera! hahaha.. hai encik belog ku yang ku kasihi.. da makan? da minum?

belog belog.. belog nak tahu tak ? tengah2 saya dok mengedit gambar tadi kan, hmm.. tiba2 diserang rindu yang teramat sangat pada family kat muar tu. teringat pada kemanjaan adik-adik saya. oh no. saya rasa macam nak menangis sekarang.  terbayang kalau saya sampai umah je mesti diorang lari kat saya and peluk saya. MAK ! nak balik! tskk.. :(

belog pun menjawab, "sabar ye hani. lagi 5 hari je, jumaat nie ko balik la.." 
hish. lama juga saya tak balik. last balik 13 march hari tu , masa cuti pertengahan sem. sebulan lebih tak balik. argh! tak suka nya perasaan ni. nape camni? maybe sebab nak exam kot. tekanan makin membebankan diri and menekan perasaan. nak2 dah betul2 final exam for final sem kan. 

OUCH! why so dramatik ? lantak laa. memang tengah sedih kot. dulu masa praktikal setahun di hospital melaka, setiap minggu dapat balik. tetiba sem ni jauh sikit laa kan , kat sungai buloh nie. hmm sabar ye hatiku. dah nak habis study pun. nanti duduk rumah laa 2 bulan. heh. 

love my family.. 

p/s : families first !



Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

2 comments:

  1. huhu..biase laah tu kalo rindu2 ni..apik dah satu sem lengkap x balik umah lagi..haha

    ReplyDelete
  2. hehe.. wow lama nya satu sem.
    xrindu fmly ke? blaja kat ane?
    eleh mesti ada gf kat U tu.. tu yg stahun x balik pun x kesah :P

    ReplyDelete

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission