Blogger Layouts

klik2

Monday, May 9, 2011

di atas bukit tension yang sangat indah!

selamat petang yang hening~

Venue : di atas bukit tension .
Time : tak payah tau laa . yang penting petang. :P

haih. tension nye aku! dah laa tadi exam Pengurusan Asas macam haram je. haih.
hurmm. tadi saja laa ajak kawan makan angin kat atas bukit nih, ok dah deal. ingat nak buang tension jauh-jauh! . tapi?? tiba-tiba dia kata nak bawak member sorang lagi kan. dah la camtu, lewat pula tu. 15 minit ok aku tunggu. masa itu emas ok! hmm hidup aku ni ditakdirkan untuk menunggu orang je ke??

niat petang ni nak release tension. sekali makin dapat sakit hati daa~ menyesal nye. kalau setakat nak post entry nih dalam bilik pun aku bole buat. takyah susah-susah usung beg bawa naik atas. grrr~

benci laa orang yang suka hampakan orang lain, orang yang berjanji ngan kita tapi finally tinggal bodo je. terbongok sensorang kat sini. pergh. ok saya salute sama kamoo. sangat sweeeettttt weii..



rasa macam nak terbang gi balik bilik aku. nasib baik aku lum bertapa ilmu terbang tanpa sayap!
Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

2 comments:

  1. alalalalalalaala..milo lambat eh. xde privacy eh. mucuk2...

    ReplyDelete
  2. hahahhahaha~ gemmmmm...terbaeekkk..balikla weyyy~
    < adikcugieycumil>

    ReplyDelete

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission