Blogger Layouts

klik2

Monday, May 9, 2011

status yang keliru . single or in a relationship ?



single or in a relationship ? 

you all rasa nak letak status apa? 
kalau hubungan selalu on off tu. 
aih. malu juga kalau asyik tukar status je kan?

ada ke patut pi tukar-tukar status semata-mata nak jadi hot, nak orang tegur ?
ada je laa orang camtu. kat facebook tu berlambak. 
termasuk saya sekali, bhahaha. 

eh, hell-o! saya tak selalu buat, ok. 
just when become confuse buat ar macam tu. huhu. 
ingat best ke wat camtu? malu kot.
 tapi konon nya sebagai menerima hakikat bahawa diri memang dah jadi single (on that time) so memang laju je change relationship status. 
grr~! 

tapi sila jangan balas balik apa yang saya buat , boleh tak? can you? 
serabut laa kepala otak ni. 
and then tiba-tiba dia suruh tukar balik status saya. 
semata-mata sebab takut ramai sangat boy yang mengganggu. hehe. 


the fact is, kalau status engage or in a relationship pun, kawan saya tetap kawan saya.
 diorang tak kesah pun who am i. 
tetap bertegur sapa dengan saya jugak!

hmm. kalau tukar balik, nanti kawan-kawan kat facebook uh cakap apa pulak seyh? 

so pendapat you all camna? nak tukar balik ke tak???


gambar ni pun confuse jugak. hehe. love yang broken. :P

P/S : benci betul kalau kekeliruan melanda. haih!


Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission