Blogger Layouts

klik2

Saturday, June 4, 2011

hidup tidak pernah sepi dari masalah .

how to start this entry eh? hmm. should i just write all of my feelings right now, or should i just write sikit-sikit je?

haha . what a broken english . sorry . my bad . 

nampak title entry nih ? abaikan . it's just a rubbish . wakaka . yes i know everybody got their own problems and conflicts in their life . tapi yang aku pelik , why everytime aku nak hadapi exam , mesti ada je anasir-anasir yang mengganggu emosi aku ? dah laa aku nie emo orangnya . yes i know i am so stupid in handling my emotion . 

grr . apa aku merepek nih eh ? OMG . sorry . aku geram laa . 
malam ni i felt so annoying . uwaaa . . nak nangis . 

sorry to anybody yang ada rasa sakit hati dengan aku . haha . sebenarnya tadi aku taip benda lain tapi bila aku baca balik and rasanya tak payah kot publish benda tu . nanti ada yang terasa . 
so ini hasil entry aku selepas di tapis hingga kali yang ke sepuluh :D 

sorry if ada yang terguris bila baca entry nih . but seriously , i'm totally pissed off tonight . ni semua facebook punya angkara . 
grr . esok ok balik laa kot emosi aku nih . damn . aku dah laa bakal repeat paper research . kurang bijak kan aku nih ? and everytime aku nak exam mesti ada yang mengganggu fikiran . tak bole tunggu aku habis exam ke ? hmm .

i think it's enough kot merepek untuk malam nih . aku nak sambung main game cityville aku tuh . addicted wei . dari awal tahun kot aku main . at least dapat gak release tension an . tapi kalau main game ni mesti lappy aku hang . but i don't care . asalkan aku dapat mengembangkan lagi "bandar" aku tuh . wakaka . haha . sape nak jadi neighbour aku sila add okeh . facebook aku ade kat tepi nih  :P

nite ayam , itik , pagar . wahaha . 

sekadar gambar hiasan. tiada maksud apa-apa. sape fikir bukan-bukan aku sepak kang!



Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission