Blogger Layouts

klik2

Friday, June 3, 2011

SELEPAS KAU PERGI - LA LUNA


Selepas kau pergi
Tinggal lah disini ku sendiri
Ku merasakan sesuatu
Yang telah hilang di dalam hidupku

Dalam lubuk hatimu
Ku yakin kau pun sebenarnya 
tak inginkan lepas dariku
Tahukah kau kini ku terluka

Bantu aku membencimu
Ku terlalu mencintaimu
Dirimu begitu…
Bererti untukku…

Kau telah mencinta
Dan dicintai kekasihmu
Ini tak adil bagiku
Hilanglah damba tinggal lah hampa

Lupakanku dalam tidurmu
Yang pernah mencintaimu
Kau memang tercipta
Bukanlah untukku

Selepas kau pergi
Tinggal lah disini ku sendiri
Ku merasakan sesuatu
Yang telah hilang di dalam hidupku

Lala…la..la…lala

huhu lagu nie sebenarnya aku suka sangat.. 
dari form 4 lagi kot.. sebab seingat aku masa tu aku selalu sangat layan chat kat 8tv.. 
alaa yang chat pakai kredit tuh.. nickname aku masa tuh, "BABYANNE89".. hahaha... 

walaupun kredit cepat habis tapi bangga and rasa puas hati laa sebab ayat kita keluar kat tv.. ciss.. sampai sanggup bersengkang mata depan tv sampai lewat malam, 
tengok video clip yang ditayang kat 8tv tuh.. tapi tu dulu la.. zaman budak-budak.. sekarang takde laa nak membazir kredit untuk benda-benda macam tuh..

ok fine.. dah melalut laa pulak.. kenapa post lagu nih?? 
siapa yang pergi?? takde sape.. err.. sesaja je.. hee.. 
ada la something yang mengganggu fikiran aku pada saat ni kan..
sampai naik sakit kepala.. wakaka..
emm fahamkan lah sendiri liriknya eh..

yummy..sedapnya.. hehe..coklat ni laa yang pergi tinggalkan aku.. =.=" tak dapat mam coklat ni lagi kan..aha.. gedik aku.. 

P/s : takziah pada sahabat tersayang, najihah sahami a.k.a Mish diatas pemergian adiknya yazid sahami.. Al-fatihah.. 



Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission