Blogger Layouts

klik2

Wednesday, June 1, 2011

stalker terhebat . kerja lain da habis ke ?

uhu.. tengok tajuk entry.. siapa yang suka pada stalker eh? orang yang gila glamer saja yang suka pada stalker kot. serabut je kan. semua benda yang kita nak buat , ada je orang nak tahu. lebih-lebih lagi kalau kita da tahu laa ada orang yang stalk kita.. tak kira la kat facebook ke, kat twitter ke, aihh.. habis semua isi dalam profile kita nak di stalk nya. 


apa you all yang jadi stalker ni takda kerja lain eh? kan elok korang pi buat kerja lain yang lebih berfaedah. masak ke, tebas rumput ke.. haha. actually aku pun suka stalk profile orang jugak. tapi hanya orang-orang tertentu sahaja. the choosen one lah kata orang putih :D


nak tahu sebab apa aku stalk?? cuba baca ni.. 


- sebab aku terlebih bosan kot.. haha.. time aku bosan habis laa profile member-member yang aku stalk.. tapi, excuse me.. i stalk bukan sebab i minat.. just saja mengisi masa lapang.. wakaka.. ramai jugak yang aku stalk.. budak2 junior yang letak gambar gedik sangat ke hape ke.. time ni laa nak stalk.. 
- sebab kedua, aku rindu orang yang aku stalk tu laa kot.. tapi kalau sebab yang ni, hanya orang yang betul2 terpilih ok. takkan aku rindu budak gedik yang aku cakap tadi tu pulak kan.. heh~ takde masa aku nak rindu kau! entah lah, walaupun cuma dapat tengok apa yang dia (sape2 yang aku rindu dan stalk) tu post kat status dia or komen kat status kawan2 dia, aku rasa puas kot.. at least aku tahu perkembangan dia kan. eh jangan perasan. bukan anda orangnya! haha. 
- sebab ketiga , sekadar nak tahu perkembangan terbaru kawan-kawan lama. kawan sekolah, kawan kolej, kawan sekerja.. ngee~ tapi lepas da tahu tu bukan lah nak jaja cerita k.. cukup untuk Nice To Know saje.. pastu duduk laa diam2 . tak payah kepoh2 ok. aku pantang laa kalu ada orang stalk aku pastu duk perli2 aku. hape kau da lapar sup kaki ekk??  
- sebab keempat, nak tengok pakwe aku ade curang tak. kihkihkih. aku tahu dia pun selalu stalk wall aku. so, kira adil laa kan.. adeh. takpe laa nak buat cam na.. jangan marah i suda la.. hehe i kan mesra alam.. i have to laa.. :D 

haha. rasa nya ada lagi kot reason orang jadi stalker. tapi otak aku tengah jammed ni. idea taknak keluar. lagipun malas nak taip lagi. sesiapa ada info tambahan sila laa komen kat bawah ni ok.. and sila like.. saya tahu korang semua mesti selalu jadi stalker jugak! ,

P/S : lepas ni jangan laa jadi stalker i.. tahu laa i hot.. wkakaka.. :P


gambar ni pun kerja stalker jugak ! heheee . peace !


Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission