Blogger Layouts

klik2

Tuesday, December 27, 2011

masalah utama bila berblogging ???

assalamualaikum n selamat malam pada yang sudi baca blog buruk ni~ :DD huii.. lama jugak tak taip entry baru kan. ades.. sangat busy dengan kerja. sebelum ni kan curi masa online kat tempat kerja. tapi kalau banyak kerja alamatnya takde laa entry baru dari aku kan. 

haha. ok cukup panjang mukadimah aku malam ni. mesti ada yang mengantuk sudah kan lepas baca blog mengarut ni.. si penaip ni pun da sepet gila mata masa menaip ni haa.. lantak laa.. AAK?? =P sape tak tau makna AAK pi rujuk kamus.. (macam laa ader maknanya kan) .wahahahha..  

hmm semua tengok tajuk entry ni sekarang! masalah utama bila berblogging? hehe. sebenarnya aku nak bagitau masalah aku je.. iaitu paling menyampah bila nak taip entry ..kena pikir nak bubuh tajuk apa kat entry tu, alaah aku cukup lemah la... aku ni tak kreatif... kalau aku kreatif mesti aku dah jadi wartawan akhbar hiburan, kan kan kan? hahah..

haa fikir jangan tak fikir :)


blogger-blogger lain pulak camne ekk? apa masalah utama yang dilalui bila nak berblogging? kalau rajin cuba klik untuk komen n share la ngan aku ek.. mana tahu ada tips untuk mudah pilih tajuk entry ke apa..hehe.. almaklum laa aku berblogging untuk suka-suka je...release kan tension kat kepala ni...best rupanya kan..hahaha..

ok laa aku punya mata dah tak boleh tahan ni...esok kerja so mari kita tidur awal yee ..maaf kalau entry membosankan...peace! ^_^  assalamualaikum... 




Thanx For Reading. Feel Free To Drop Your Comment =)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

sila berfikir sebelum komen dan dilarang mencarut di sini ya =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*jom klik*

 
free search engine submission